понеделник, 12 март 2012 г.

Крис Зилка Интервю с TV.Com

TV.com има интервю с Крис Zylka.

Проверете всичко тук.

Ето един откъс:
Всъщност работата си по The Secret Circle е някои от най-емоционалното си работа до момента. Както и в епизода "Свидетел", когато Джейк е лице в лице с неговите отдавна умрели родители. Има ли такива неща идват ли лесно за вас?

Мисля, че всичко е в подготовката. Моят наставник Джон Симънс ме въведе системата на Станиславски, която е толкова тежка за предисторията.Тогава на снимачната площадка, ако тя не дойде, тогава не си върши работата. Аз съм доста пристрастен към изкуството, така че е лесно просто да си седи там и пишете. Аз определено се радвам на този аспект на драма, така че много повече, отколкото, да речем, прави една ситком. Аз съм толкова щастлив,че умея да правя тези драматични сцени.

Няма коментари:

Публикуване на коментар